Close some doors today. Not because of pride, incapacity, or arrogance - but simply because they lead you nowhere.

Paul Coelho (via onlinecounsellingcollege)
View quote
  • 2 days ago
  • 3328

geje

prawitamutia:

hai langit. selamat malam. apa kabar?

kupunya cerita.

you’re the most geje person i’m most geje-ly happy to pour my geje-ness to. i geje you.

don’t be so serious. i’m done geje-ing you. this has to eventually end kan kan?
sudah tiga kali. sudah genap sekarang.

sudah yuk. mari skripsian.

View text
  • 2 days ago
  • 3
  • R:There was a time when I wanted to turn back time, so that we don't have to meet each other. I mean, me and that particular person.
  • R:But then, I realize that there's must be a reason behind our encounter, but I just don't know what that is.
  • T:I was just thinking about the same thing! We should believe that God always has a good plan for us.
  • R:So that we learn not to expect on other people too much?
  • T:More or less, yeah. Tho it is sad, but I'm grateful I experienced great moments.
  • T:Although now I know all of those are fake.
View chat
  • 2 days ago
View photo
  • 5 days ago
  • 707
View photo
  • 6 days ago

Thank God I Met These People

  • Perbincangan di kala makan siang cantik hari ini
  • R:Kantor lo besok di mana sih?
  • A:Di Thamrin
  • P:Kantor apaan?
  • A:Gue magang di kantor UN Jakarta
  • P:Loh bukannya di Singapore?
  • A:Itu besok Februari, habis gue kosong banget kalau ga ngapa-ngapain, mau ikutan conference udah pasti keterima jadi udah ga ada tantangan gitu
  • R:Eh lo jadi ke London?
  • P:Engga jadi
  • A:Ke Jerman?
  • P:Ngga tau nih belum dapet sponsor, dari dekanat cuma dapet dua juta doang
  • A:Minta sensei lo lah kan orang Jepang kaya kaya
  • P:Katanya dia mau ngasih, tapi jangan berharap banyak juga sih
  • A:Eh si Dhika lagi di Ireland ya?
  • R:Hah? Di mana?
  • P:Ireland, Dublin
  • R:Lah bukannya kemaren dia katanya lagi di Tokyo ya?
  • P:Oh iya kemaren dia singgah gitu di Tokyo, gila dia nginepnya di kapsul hahahaha eh dia ngapain ya di Dublin?
  • A:Biasa dia kan mapres gitu, diikutin conference kayaknya
  • R:Woh so international! Gila temen gue jago jago, gue kapan jagonya :')
View chat
  • 1 week ago

It’s rebound time.

View text
  • 1 week ago

hap·py

\ˈha-pē\: enthusiastic about something to the point of obsession

Others’ happiness brings me to joy. Tho it’s rather pathetic, to be honest, for an nAch dominant like me happens to have achieved nothing significant by far, but seeing them reached their highest points in life makes me incredibly happy. I don’t know, I’m just…………….happy.

Happiness is contagious, isn’t it?

View text
  • 1 week ago
x